14 September 2009

I truly believe you are who your friends are..

Nu het avontuur van het grote onbekende (aka het niet al te grote Singapore..) steeds dichter bij komt en ik me steeds beter begin te beseffen dat ik nog maar een paar dagen in NL te resten heb (en godzijdank de winter gewoon maar eens oversla..) besef ik me ook wat voor een geweldige groep mensen ik naast mij heb staan.

Sommige spreek en zie ik op dagelijkse basis, sommige zie ik maanden niet maar het voelt altijd weer als vanouds als we met zn allen bij mij thuis een filmpje kijken en (saté) eten.. Ik voel me werkelijk gezegend (door wie, dats een tweede maar dat is iets voor een andere blog xD) dat ik zulke mooie (letterlijk en figuurlijk) mensen als mijn vrienden mag beschouwen..

Kris: je bent een kei (en daarmee bedoel ik niet de spongebob kei) en ik hou van je met heel mijn hart.. Afstand heeft ons nooit kunnen opbreken en die extra paar kilometertjes die er vanaf volgende week tussen ons zullen zitten kunnen we ook als verwaarloosbaar beschouwen. Ik kijk er naar uit om je (al zwetend waarschijnlijk) te kunnen begroeten op het vliegveld van Singapore, en zullen we dan in slowmotion naar elkaar toe rennen?
Daphne: we hebben al een half jaar zonder elkaar overleefd, dus een tweede keer moet ook lukken.. Ik zeg ga voor Cum Laude en probeer die kindertjes op die middelbare scholen niet al te gek te maken als 'de lekker scheikunde docent'.. Ik hoop dat je voor mij je toch van je aversie van de hedendaagse technologie (aka het internet) af kan zetten en skype zal onze nieuwe beste mattie worden!

Sandra: hoge pieken diepe dalen.. daarmee kan onze zusterschap wel betitelt mee worden.. Ik hoop dat je de periode zonder mij beter trekt (ahaha klinkt nogal cru) dan je zelf denkt te kunnen trekken.. En dat je het knutselen toch leuker zal vinden dan je had verwacht.. Onthou welk eindpunt je in gedachte hebt en blijf ernaar toe werken (en anders zal ik je wel dwingen..)

Ayla: the last 4,5 yrs were crazy!! wij hebben zo ontzettend veel gelachen met elkaar dan kan je niet eens in woorden omschrijven.. je bent een geweldige vriendin en ik zal je ook ongelofelijk gaan missen. but our promis is one to keep!! heel veel succes met het afronden van je master en wij zien elkaar, op dit continent of een ander physical distance won't distance our friendship

Sierd aka Sandhya: thank god for HRM (and jazzhands) anders hadden wij elkaar nooit leren kennen.. ik zal je smsjes zoooooo gigantisch erg gaan missen en we moeten echt een substituut ervoor gaan verzinnen (i say twitter??) succes met je minor en de laatste vakken ik zie je bij financial accounting xD

Annemieke: het leven heeft ons op zoveel verschillende plekken gebracht en ik hoop dan ook dat je onthoud dat no mather were we are I'll be there for you! In zware tijden en in lichte ik sta hier klaar voor je.. ik hoop dat je master in Leiden toch nog is wat je zocht in je toekomst en anders slachten we de administratie van de VU en UvA gewoon af!

Boris: 3 woorden --> NEEM EEN BLACKBERRY!

Bedankt dat jullie op mijn afscheidsfeestje waren (en Joost, Neal en vriendin, Vic (so so much lobi and thanks for the food bro) en Chris) het was weer een legendarisch 2-daags feestje!

Voor hen die ik niet meer zal zien, tot snel en voor degene die ik nog wel zie tot sneller ;)

x Janet

2 reactions:

Kris said...

IK MIS JOU NU AL!!!!
:(:(

Anonymous said...

Some of these newer super-bright LED light products will
light up on voltages ranging from 10 volts DC to 30
volts DC, while others will run on as little as 8 volts. 4 (blue) - to enhance wisdom and imagination, emotions,
calm the anger. These chips directly convert electricity
to light without the use of a filament or
glass bulb.

Here is my web page Stehleuchten

Post a Comment