23 September 2009

Internet gevonden!

Liebste freunden und freundinnen,

Thank god zit er een internetcafe onder het appartement waar ik verblijf. Momenteel zit ik bij mijn tante in haar HBO (door de overheid gesubsideerde flats) en voor Nederlandse begrippen is het redelijk klein.. Er zijn twee kamers (waarvan één gehuurd is door een dame die de buitenvrouw is van een super oude vent, en die vent komt hier dus elke namiddag en je weet dus ook wel wanneer ik duidelijk NIET thuis ben...) een keuken en kleine douche met badkamer.. Dus nu bevind ik mij in een redelijk groot dilemma, zal ik zelf op zoek gaan naar een kamer (dichterbij het bedrijf waar ik stage ga lopen) of gewoon niet zeuren en bij mijn tante blijven (en elke maand dus 400 euro ofzo extra heb om te winkelen)..

En beste mensen, het winkelen is hier echt SICK!!! Alle, maar dan ook echt ALLE winkels die je je kan bedenken zijn hier! Van herve leger tot en met topshop ALLES is er gewoon.. Dus ik heb in 2 dagen ook alweer onnodig veel geld uitgegeven aan allerlei prularia (dag 2, en kzit nu al te denken hoe ik alles weer naar NL terug moet krijgen..)

Verder heb ik nog niet echt veel gegeten, op de een of andere bizarre manier heb ik echt TOTAAL geen honger.. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat alles hier veel moeite kost, het is zooo effing warm is gewoon niet eens grappig meer en het lijkt wel alsof ik de enige ben die zweet :(

Ik ga zaterdag met een ander Nederlands meisje en haar vriendinnen naar Santosa Island (en dat is volgens mij net zoiets als het amerikaanse coney island), voor de rest van de week heb ik nog geen plannen.. Ja miss dingen die geen geld kosten hihi (A) Verder nog geen neue freunden hier gemaakt, mensen zijn hier aardig op zichzelf echt SUPER introvert.. Het is te bizar om te zien als je tegen een indier aan praat (alsin koelie..) ze het super raar vinden.. De mensen hier blijven echt alleen maar bij hun eigen ras.. Ze leven welliswaar wel vredig naast elkaar, maar daarmee is ook echt alles gezegd..

Ik zal snel op zoek gaan naar een internetcafe waar ik foto's kan uploaden..

Tot snel

xoxo Gossip Girl

ahaha grapje

xoxo Janet

0 reactions:

Post a Comment