26 October 2009

Month one in the pocket, two more to go!!!

Im kinda getting used to the office-routine.. Maar ik kan je verzekeren, studeren is SOOOOOOO MUCH MORE FUN! Ik mis de vrijheid die studeren met zich meebrengt echt als een MALLE.. Maar dat beteketn niet dat ik geen leuke dingen hier doe ;)

Donderdag ben ik naar een couchsurfing meeting geweest in Little India.. Ik heb me er echt verbaast wat een actieve CS groep aanwezig is in Singapore.. We zijn naar een tapasbar geweest (ME LIKE) en er waren echt bijna 50 mensen gekomen.. Heb een hoop nieuwe mensen leren kennen en heerlijke garnalen in knoflook gegeten..

Zaterdag ben ik samen met Phoebe (meisje uit Singapore) naar de Supperclub geweest waar Marc Benjamin (ja ik heb werkelijk nog geen non-european dj gehoord hier in Azie..) moest draaien. Wat dus betekende: gratis vodka.. Heb daar het meest bizarre drankje EVER gekregen.. Waterfall zoals je op het plaatje kon zien (die overigens van Google afkomt want ik was te druk bezig met vol verwondering kijken) ze steken wgon een metershoge cocktail in de fik en dwingen je dan met een rietje het op te drinken.. It was hella good tho.. En in de supperclub dragen de barmannen geen tshirts en die gasten zijn nog steeds van singapore en dus gwon hella llelijk ahaha.. Foto's staan op mn camera en zal ze uploaden op facebook! Owjah en ik heb aan de tieten van een chick gezeten omdat ze dat vroeg AHAHAH.. Singapore rocks 8-

Zondag ben ik met hangover en al samen met een jongen naar het dierenasiel gegaan.. En ik kan je verzekeren hangover+poepgeur+pisgeur is HEEEEEEEEL slecht te trekken.. Maar al die lieve kittens en puppies maakte toch een hele boel goed.. MOMMY I WANT A PUPPY!

Daarna was (nog steeds met hangover) samen met mijn tante naar een dinneetje met wat familie gegaan. En in eerste instantie vond ik het echt een GEWELDIG restaurant.. Je hebt een chinees fondue en een kleine bbq ingebouwd in je tafel en dan ga je naar het buffet en daar pak je dan alles wat je wil eten.. Toen ik zag wat voor'n effect dat heeft op chinezen (ze veranderen in beesten), levende padden zag (voor 7 dollar) en dat alle wcs TERING goor waren (zonder wcbril, zonderslot, zonder papier) vond ik het toch snel in waardering dalen..

Alle verhalen zouden overigens veel vanzelfsprekender zijn als mijn sony camera niet een achtelijke geheugenkaart zou hebben en ik gwon overal foto's kon uploaden..

Dit weekend ga ik naar Kuala Lumpur samen met Stephanie en Cassie (werkt ook in het hotel en is steenrijk) om wat te winkelen en ofcourse for some goood pampering :D

Cant wait for Halloween, want to put something on my head..

0 reactions:

Post a Comment