26 October 2009

What I miss/What I don't miss...

What I miss
1 Kris (met zijn antraciet kleurige haar, bips waar menig jaloers op is en bambiogen)
2 Donkerbruin broon met oude kaas (i HATE rice)
3 Mamma en Pappa
4 Kroelen in bed en zondag tv kijken met Kris
5 Sandra en Sandhya (omdat ze de eerste 4 letters van hun naam delen)
6 Mijn kussen met veertjes (die ik er zo lekker uit kan plukken)
7 Capri Sonne (ook al verkopen ze dat hier ook gewoon..)
8 Shawls (mn nek is kaal.. kaal doch zweterig)
9 Mijn kleren (ik draag echt al een maand dezelfde kleren, waarvan sommige dingen nog 0 x gewassen zijn)
10 Guitar Hero en mijn Wii (Marvinationnn)

What I don't miss
1 Vapiano (food is sooooooo much better over here)
2 Vriespunt (al mag het hier wel ietjes kouder worden)
3 Euro (everything sounds better when its in Dollars)
4 Saving my money (coz im spending it ALL over here)
5 Expensive facials, mani's and pedi's (do it all at least once a week)

Maar hoe langer ik hier ben, hoe meer ik hier de dingen kan waarderen.. Vraag me over een paar weken nogmaals wat ik niet mis en het lijstje zal vast een stuk langer zijn.. Voor nu BRUIN BROOD MET KAAS..

xoxo

0 reactions:

Post a Comment