20 October 2009

No Twitter For Me



Sorry guys (those whom wanted me to open a Twitter account), im not gonna open one!! Sinds mijn vorige post over Twitter heb ik een beetje rondgesurft op de website and the people who post SUCK big time!

WTF is met mensen die een twitter bericht sturen 'OHHH het is zo leuk in *vul elk willekeurige have-fun-spot*', ik weet niet hoor maar als het ECHT zo leuk is WAAROM BEN JE EFFING ONLINE?! Heel handig een telefoon met internet ALS JE MOET KIJKEN HOE LAAT JE TREIN VERTREKT..

Bedoel je gaat toch niet als je in gezelschap bent van goede vrienden even de wereld vertellen hoe leuk het allemaal wel neit is.. En de ironie is dat de volgers toch altijd je eigen echte vriendne zijn, ERGO: de mensen met wie je al bent!! Wtf moet het zwarte gat *genaamd internet* weten wat jij, wanneer, waar en met wie doet en hoe geweldig het wel niet is.. Eckhart Tolle is a wise man; The Power of NOW should be taken in consideration. Lieve mensen, leef in het nu, je ervaart het maar 1 keer en zo belangrijk is het niet om in berichtjse van 120 tekens de wereld te laten weten of je een ruft hebt gelaten of niet! (tenzji je oprah bent..)

So thank but no thank, Ill keep it on blogging and pinging.. And if you really want to know how great it is here YOU should visit me ;)

xoxo

0 reactions:

Post a Comment