09 October 2009

Inwonend/Uitwonend...

Because Im bored as hell, ANOTHER blog..

De laatste maanden/misschien zelfs jaren zeg ik altijd luid dat als ik begin met mijn Master dat ik dan op kamers ga.. Ik woon nog steeds in Zoetermeer bij mijn ouders maar heb er eigenlijk helemaal niks te zoeken..

Maar nu ik hier in mn up in Singapore zit, weet ik het allemaal niet meer zo zwart wit (en daar ik heel goed ben in zwart wit denken, is dat natuurlijk een vrij zware teleurstelling..). Ik kan jullie wel met zekerheid vertellen ik HAAAAAT mn kleren wassen, thuis doe ik dat nooit.. Thuis doe ik eigenlijk niks behalve mn kamers schoon houden (en als Kris er is doen we, of nou ja Kris, de afwas), maar het feit dat je rekening moet houden met wanneer je de was doet want anders heb je geen schoon ondergoed om aan te trekken is echt WALGELIJK (en dan bedoel ik niet het feit dat je dus alleen goor ondergoed hebt, maar meer het feit dat je er rekening mee moet houden..). Ik wil dingen in manden gooien en dan een paar dagen later schoon ergens anders terug vindne..

En ook het hele 'arm' zijn zie ik echt NIET zitten, Im living the good life, kdoe wat ik wil wanneer ik wil.. Geld is geen probleem, of iig, ik laat mijn beslissingen niet beinvloeden door het feit 'heb ik dan aan het eind van de maand nog wel genoeg geld om boodschappen te doen..
En mamma en pappa zijn ook zo lief.. Ik mis ze nu al en ik ben pas 3 weken weg.. Maar ze zijn zo lief voor mij, pappa maakt al het eten wat ik wil, mamma brengt het naar mn kamer.. En ik doe (in return) heel hard mn best op school.. Is toch best een redelijk evenwicht?
MAAAR, ik heb ook al jaren (zolang ik studeer) het gevoel dat ik geen echte student ben.. Als het net leuk wordt op een terrasje, wordt het voor mij maar weer eens tijd om naar naar huis te gaan (anders mis ik de laatste randstadhoerenrail..).. En dat het eens niet een uur duurt om op de U te komen, maar gwon een kwartiertje.. En dat ik ook alle spannende hotspot van Rotterdam zou kennen..
Maar nu is het ook al zo, dat ik sinds menschenheugenis een huisdier wilt.. Ik heb al zo'n honderd hamsters gehad, maar ik weet niet of jullie ooit een hamster hebben gehad, die beesten zijn DEUD saai.. Ik heb er een gehad die opgegeten is door de hond van de buren, ik heb er een gehad die is opgegeten door de hamster van mn zus, ikheb er een gehad die had zn been gebroken omdat zn poot vast zat in het wol waarin die sliep en ik het niet eraf wilde halen (beesten bijten..): De helaasheid der dingen.. Maar ik wilde altijd al een kat en/of een hond.. En sinds ik Memebon op youtube heb gevonden (zooooeeekeeen!) wil ik dus een scottish fold.. En sinds mamma niet zo graag wilt dat ik uit huis ga (want dan heeft ze niemand om mee te kletsen over kleren en make up I guess..) begint ze dus TOE TE GEVEN =O Enkele weken voordat ik ben vertrokken naar SG heeft ze dus gezegd we kunnen wel een keertje gaan kijken als er ergens kittens zijn HOLLY SHIT!!! MOMMY GONNA BUY ME A KITTEN!?!?!?
En zoals jullie kunnen zien, the cat is HELLA cute..
SO: what to do, what to do?
Start being a real student?
Or start being a kitten's mommy?
Money/no money, Washing/no washing... Hard decision..
Guys, I really need help on this one!
What shall I do?!

Btw: http://www.capricci.n/ LOVE LOVE LOVE Disney Couture EN Aegean Apparal (de badjassen wil ik dus zonder grap al een jaar of 5, maar kan me ze alleen herinderen onder de naam Twinklestar..)

0 reactions:

Post a Comment