12 October 2009

New day of internship, new day of blogging..

Dit weekend heb ik niet zo heeeel veel gedaan, want ook al voer ik geen flikker uit op mn stage.. Ergens 9 uur per dag zijn makes a girl really tired! Dus dit weekend was het tijd voor PAMPERING! Vrijdag was ik met Steph (the L.A. girl) naar babelicious gegaan om een facial te ondergaan (kinda hurt tho..), zaterdag ben ik met de girls naar 500 days of summer gegaan.. En ik weet nou niet of ik dit echt een super goede film vond, of een super slechte.. Iig Joseph is een lekkaht ding.. But the heartache, I just could feel it! En zondag ahaha, was het nog meer pampering en ben ik samen met steph naar een massage place gegaan waar we onze voeten hebben laten maseren en onze upperbackk..

Heb dit weekend ook de beste uitvinding ever (of iig van vandaag) gekocht.. Het is een potje van Mac ft. Dsquared (Waarvan ik het laatste merk echt achterlijk vind overigens..) en het heet Lip Erase! Moeder natuur heeft mij gezegd met een rozig setje lippen. Wat heel fijn is als je er gwon wat lipbalsem op smeert (en je er dan tenminste niet uit ziet als een lijk..), maar als je een kleurtje op mijnlippen smeert, neigt het vaak naar paars. En tataaaa daar heeft Mac wat op gevonden: eerst een laagje Lip Erase, dit zorgt ervoor dat je lippen een neutrale kleur krijgen, en dan je lipstick/lipgloss. Door de neutrale kleur van je lippen pakt de lipstick/gloss zo goed, dat je echt de kleur uit het potje krijgt! Voor de boys die dit lezen (en denken wtf I dont care.. When its kissable it is..) volgende keer zal ik wel posten over dikke tieten xD
So long, take care!
xoxo

0 reactions:

Post a Comment