07 December 2009

Ben ik weer!!

Na een paar dagen uit de roulering te zijn geweest (waarvan 1,5 dag ziek en 1,5 dag arbeiders-ethos-loos) ben ik weer terug op mn spot op het werk.. Ik heb deze week dus vrij weinig gedaan behalve eten.. En mn laptop bewonderen..

Gisteren had ik een conversatie met een 'vriendinnetje' hier.. En op de een of andere manier heeft zij zooooo'n twisted mind set dat ik dr bijna om veracht.. De situatie: Christian Ronaldo was op tv, als US citizen weet zij natuurlijk niet wie hij is.. Dus ik legde het uit, en over dat het best riant is om voetbalvrouw te zijn, behalve het cheating even-tiger-woods-does-it Rich-Men-Syndroom.. Het lijkt alsof bij mannen hun inkomen en hun kans op vreemdgaat evenredig stijgt.. Hoe rijker de man, hoe groter de kans op buitenvrouwen..

Nu het frappante: dit meisje is dus echt volledig in vrede ermee als haar man vreemd gaat als hij maar provide, financieel gezien en dak boven het hoofd! Ik dacht echt dat wij vrouwen eindelijk enigszinds geemancipeerd waren en dat we ook voor ons zelf kunnen zorgen! Het verbaast me ZOOO ontzettend dat er nog jonge vrouwen zijn die zo kunnen denken, alsof geld geluk kan kopen??

Het verbaast me zo intens dat er echt nog mensen op de wereld zijn die zo bekrompen kunnen denken. WAAROM zou je iemand anders voro je willen laten zorge als je het ook zelf kan?!?!

Al de mensen die mij hebben opgevoed (en waarschijnlijk ook een groot deel van mijn karater) die hebben mij geleerd dat het ultieme doel is om voro jezelf te zorgen (en uiteindelijk op een punt te komen waar je je ouders bijv. terug kan betalen voor alles wat ze voor je hebben gedaan).

In mijn opini is het geen einddoel op zich om iemand te vinden, die financieel voor je kan zorgen. Wat gebeurd er als geld wegvalt? Wat blijft er dan over? Het is des te meer belangrijk dat er iemand is, die emotioneel voor je kan zorgen. Dat is het enige wat overblijft als je al het materialistische wegstreept. Iemand met wie je een gezin op wilt bouwen, waar je op kan vertrouwen, die zich mentaal gebonden voelt met je (rather then financial).. Iemand met wie je een diepgaande relatie kan opbouwen i.p.v. een superficial trophywife achtige situatie (grap is btw dat dat meisje echt niet lekkaht is..)..

What do you think? Moet je iemand zoeken die financieel voor je kan zorgen, of iemand die voor je kan zorgen period!?

I honestly can say that I know that I can be happy with a the perfect guy without a cent on his bankaccount.. Love's what matters, right Kris!

xoxo

2 reactions:

Denise said...

owh mejn, I know what u mean.. maar laat me je vertellen, die meiden zie ik genoeg! En vooral hier, je hebt hier namelijk van die Zuide-Amerikaanse vrouwtjes... bloedmooi, en die lopen met een man (zij zijn waarschijnlijk óf de buitenvrouw óf daar loopt ie morgen mee dezelfde winkels in) en het maakt allemaal maar niet uit of ze dan ook daadwerkelijk van diegene houden en het zal dr al helemaal een rotzorg zijn of hij van haar houdt... zolang die kleding & plastische chirurgie maar betaald wordt.
Owh ja, en hij moet haar natuurlijk ook wel rondrijden in een mooie auto.
Wat een desillusie!
Begrijp me niet verkeerd, ik hou ook van mooie dingen.. maar wil dat alles niet als het niet is met/van degene van wie ik hou.
En al helemaal niet als diegene naast mij liefde en cadeautjes geven, ook nog liefde te geven heeft aan andere vrouwtjes...

Zo blijkt maar weer dat zelfrespect niet bij ALLE vrouwen vanzelfsprekend is anno 2009/2010!

Health and wellness Blog india said...

That is great to hear, thank you for reading!

Post a Comment