01 December 2009

How Blackberry saved my life...

Allereerst, blackberry de telefoon zelf is GI-GAN-TISCH kut en ik denk dat iedere gebruiker dat zal beamen. De mijne valt geregelt (alsin bijna elke dag) gewoon uit om vervolgens weer aan te gaan. Op slechte dagen doet mn LED lampje het niet meer en zo zijn er nog wel meer mankementen.

MAAR het heeft en het maakt mijn verblijf aan de andere kant van de wereld ZOVEEL makkelijker. Ik heb nog 0 heimwee gehad, gewoonweg omdat ik iedereen die mij lief is nog steeds elk moment van de dag kan aanspreken. Natuurlijk is er zoiets als tijdverschil, maar het merendeel van mijn dag (alleen de morgen niet, want dan is het in NL snachts) is iedereen bereikbaar.. Op het feit na dat ik in 1 weekend 126 euro over mijn bundel heen ben gegaan met enkel en alleen internetten (foto's versturen/ontvangen, perez moet gelezen worden, nu.nl om het nieuws bij te houden. maar het was een wijze les voor de aankomende maand) hou ik van bbm.

Gister (de laatste dag van de maand) had ik mijn BB uitgezet (om niet NOG meer over mn bundel heen te gaan) en dan voel je je opeens best alleen in zo'n grote stad. Tuurlijk heb ik hier een hoop nieuwe vrienden gemaakt, maar het zijn juist de kleine dingen die je glijk met je geliefden wilt delen (denk aan: iiee kheb een kat met 3 poten gezien) en als dat opeens niet meer kan. Ja, dan sta je er wel even bij stil dat zo'n verblijf in het buitenland voor sommige mensen best lastig kan zijn..

Thank god hoef ik niet verder te zwelgen in mijn loneliness want het is de 1e van de maand en dat betekent weer nieuwe belminuten..

Dus lieve lezers, voelen jullie je geroepen om ook een live verbinding met mij te hebben? 21072F39

xoxo

2 reactions:

Krisssss said...

126 That ain't no fun!! :(

Penile Implant in India said...

Thank you, that was just an awesome post!!!

Post a Comment