17 December 2009

Voor als je je HEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg verveelt

Voor als je ECHT ECHT niets beters te doen hebt tijdens je werk/stage/sog.. Mijn blog van ehh toen 18 was.. Ja ja, ook in 2005/2006 hield ik een blog bij.. En to be honest, I didnt change a lot.. Of misschien was ik op mijn 18e al MAJOR volwassen ahaha..

Om mezelf maar even te quoten:
En het enige waar me over verwonder is momenteel eigenlijk.. Hoeveel er verandert in 1 jaar, 365 dagen.. Ik heb echt een miljoen (oké, eigenlijk zijn ze op 1 hand te tellen) vrienden losgelaten.. Maar ben ook zoveel naar andere toegegroeid.. Soms mis ik ze, maar meestal is het nog altijd zo logisch dat we elkaar hebben laten gaan.. [...] Denken over het verleden.. Must ? of just dont.. Kweet het niet.. Moet je het overzien om verder te kunnen.. Of vorige week gwon achter je laten? (vorige week was best gaar overigens... wil die best gwon vergeten..) Toekomst.. Ouder worden.. Voor je het weet ben je 22 (voor de trouwe lezer )

Mensen van boven de 22 zijn zo naar Ze rijden auto's.. Ze hebben verantwoordelijkheden.. Ze hebben alleen nog maar feestjes waar ook een kindercreche aanwezig is.. Vaak beginnen ze dik te worden.. Hebben relaties die ergens op moeten uitlopen (zal hij de vader van mijn kinderen zijn..)

AHAHAHAH fokking hell, Im almost killing myself now... Have to admit, the fat part is kinda true..

Iedereen op de wereld houdt het meest van ze mams (als je nu nee zegt lieg je..) zo ook ik.. Mijn mams.. Ze is zo mal als een deurpost.. Maar wat een topwijf.. Ze dwingt me rijst te eten soms.. Omdat ze dat grappig vind. Soms zegt ze dingen om me te pesten..
Mamma.. Mijn mams houdt van winkelen.. Voor mij welteverstaan.. Ze wordt er blij van als ik blij ben.. Wie wilt nou niet zo'n topmams! Mijn mams houdt stiekem het meest avn mijn paps.. Als ik niet kijk houden ze elkaars handen vast.. Tering.. Ze sluiten mij altijd buiten.. (No Janet, You're not allowd in our bubble)
Mijn mammie.. Ik houd van mijn mammiee. Iedereen houdt van zijn eigen mammiee. Maar de mijne is de leypste
Shit is hella funny.. Tenminste als je me ook echt kent.. Moet zeggen dat ik toen wel een stuk pessimistischer in het leven stond als ik nu sta.. Maar ach wat wil je, ik kwam als een groentje om de hoek kijken en was doodziek (letterlijk.. al kwam ik daar vrij laat achter.. pfeiffer is the shit homie) en wist niet wat ik met me leven aan moest..

Hmm.. Maar weet ik dat nu wel...

xoxo

3 reactions:

MigFly said...

wow love your blog too
amazing lay out and coool posts.
are you dutch?

Anonymous said...

Komt dit van jouw web-log.nl blog?
Dat is een tijdje geleden. haha
Helemaal vergeten dat je die ook nog had.

Health and wellness Blog india said...

Thanks for sharing that. It was fun reading it. :-)

Post a Comment