11 December 2009

YAY, Im not an outcast!!

BRUSSEL - Nederlandse jongens verlaten de ouderlijke woning gemiddeld als ze 24,2 jaar oud zijn. Voor meisjes ligt die leeftijd op 23,2 jaar.

Nederlandse jongeren horen daarmee tot de koplopers in Europa, samen met de Finse en de Franse. Bulgaarse, Sloveense en Slowaakse jongeren zijn het meest honkvast. Jongens uit deze landen gaan pas thuis weg als ze gemiddeld 31,5 zijn. Voor meisjes ligt die leeftijd een paar jaar lager.Dat blijkt uit cijfers die Eurostat, het statistisch bureau van de EU, donderdag heeft gepresenteerd.

source: nu.nl

Zoals velen wel van jullie wel hebben gelezen (of lees uitwonendinwonend als je dat nog niet hebt gedaan), heb ik vaak het gevoel dat ik op kamer moet want iedereen doet dat. WELL everybody seems to be more like me!! Ik heb nog 1,2 jaar om binnen te norm te blijven!! Dat betekent EEN KAT KOPEN, geld sparen (ipv huur betalen) om een echte wereldreis te maken, genieten van mijn mutti en vatti want die zijn zo lief en geen kleren wassen!!

Een ode aan thuis wonen!

0 reactions:

Post a Comment